ULLARED!

Japp jag har varit i ullared med hanna och våra pojkvänner, Shet nice!
Kom hem med några olika toppar och smått och gott! jag slänger upp några bilder imon på vad jag köpte!
Robin och tobbe köpte fiskespö så på vägen hem letade vi upp en sjö så att dom kunde få fiska, men fick dom någon fisk?.. nopp, dom va för dåliga.. bättre lycka nästa gång kanske haha!

Ikväll ska jag jobba stängning.. tur att hanna oxå jobbar, fördriver man tiden tsm!

Nu till något annat! jag och malin har varit i falkenberg i hennes suga! hur mysigt som hest! va där i 3 dagar och kom hem i lördags. gott att komma iväg och bara chilla, sola & bada. kommer komma bilder på det oxå!

Nä nu ska jag snart jobba så jag ska palla mig till tåget, BYE



/ Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0